Cookie beleid VVIJ

De website van VVIJ is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Team van de Week

Team van de Week

Wat is het Team van de Week
VVIJ draait op vrijwilligers. Samen zorgen we er voor dat iedereen met plezier kan voetballen. Aan het eind van een zaterdag vol wedstrijden, moet er het een en ander worden opgeruimd. Door deze taak wekelijks aan een ander team toe te bedelen, zorgen we met elkaar dat ons sportpark er netjes uit blijft zien.

Daarnaast vinden wij het als VVIJ belangrijk dat onze leden zien dat vrijwilligerswerk onderdeel is van het verenigingsleven en dat spelers ook zien dat het belangrijk is om rommel op te ruimen en kleedkamers netjes achter te laten.

Hoe bepalen we wie Team van de Week is
Het team dat als laatste een wedstrijd thuis speelt, is het team van de week. De planning probeert wekelijks zo te plannen, dat iedere week een ander team aan de beurt is. Doordat jeugdteams, die in de ochtend spelen, geen team van de week zijn, kan het voorkomen dat je twee keer per seizoen Team van de Week bent.

Welke teams zijn Team van de Week
Teams vanaf JO12 kunnen team van de week zijn. Ouders mogen uiteraard helpen en we verwachten dat er ook altijd een leider of ouder vanuit het team controle houdt op de taken.

Beloning voor hele team na afronding taken
Omdat wij het fijn vinden dat jullie hebben geholpen met de werkzaamheden, mogen jullie afsluiten met friet en frisdrank in ons Clubhuis. Geef voordat jullie starten met de werkzaamheden in het Clubhuis door met hoeveel spelers jullie zijn. Voor teams die ouder dan 18 jaar zijn, is het mogelijk te kiezen voor een bittergarnituur en twee pitchers bier in plaats van friet en frisdrank.

Taken Team van de Week
Wij willen jullie verzoeken om onderstaande checklist te volgen zodat morgen het complex weer netjes in gebruik kan worden genomen. Dit is een serieuze taak en wij verzoeken jullie om dit ook zodanig op te pakken.

-       Opruimen velden: achtergelaten plastic etc. in afvalbakken doen, gevonden voorwerpen naar wedstrijdsecretariaat brengen.

-        Cornervlaggen van alle velden (ook veld 5 en 6) in ballenhok doen.

-        Gangen en kleedkamers vegen en rommel met stoffer en blik in afvalbakken doen.

-        Gangen en kleedkamers schoonspuiten met brandslang.

-        Gangen en kleedkamers droogtrekken.

-        Gebreken en vandalisme in kleedkamers doorgeven aan het wedstrijdsecretariaat.


Dank voor jullie medewerking!

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!